loading...
hamechi4bir
hamechi4bir بازدید : 269 شنبه 13 تیر 1394 نظرات (0)



عکس سلفی به عکسی گفته میشه که خود عکاس از خودش می گیره . نمونه عکس های سلفی رو تو شبکه های اجتماعی به خصوص instagram زیاد دیدیم . با پیشرفت تکنولوژی های به کار رفته در دوربین گوشی های هوشمند عکاسی سلفی بیشتر مد شده . در اینجا ۸ تا از عکس های سلفی که پیش از مرگ عکاس گرفته شده رو براتون گذاشتم . مرگ بعضی از این افراد اتفاقی بوده و بعضی دیگه هم خودشون باعث مرگ شون شدن . به هر حال با سرنوشت نمیشه کاری کرد . شاید این افراد آدمای باهوشی بودن و فقط برای یه لحظه عزرائیل حواس شونو پرت کرده 😀
۱- عکس سلفی Xenia Ignatyeva در اتفاع ۲۸ فوتی
Xenia Ignatyeva در اتفاع ۲۸ فوتی

Xenia Ignatyeva در اتفاع ۲۸ فوتی

Xenia Ignatyeva دختر ۱۷ ساله روسی برای اینکه یه کاری کنه دوستاش انگشت به دهن بمونن میره روی یه پلی که ۲۸ فوت ( ۸ متر و ۴۰ سانتی متر ) ارتفاع داشته متاسفانه Xenia یه دفه تعادلش رو از دست میده و میوفته روی یه کابل برق و دچار برق گرفتگی میشه و می سوزه .
۲- عکس سلفی Jenni Rivera پیش از سقوط هواپیما
عکس سلفی Jenni Rivera پیش از سقوط هواپیما

عکس سلفی Jenni Rivera پیش از سقوط هواپیما

در دیسمبر سال ۲۰۱۲ خواننده پاپ مکزیکی ، خانم Jenni Rivera درست پیش از تیک آف ( بلند شدن هواپیما ) جت شخصیش دوستاش این عکس سلفی رو گرفتن . متاسفانه این جت دچار سانحه هوایی شد و همه افراد داخل این هواپیما جون شون رو از دست دادن .
۳- عکس سلفی Courtney Sanford در حال گوش کردن به آهنگ Happy
عکس سلفی Courtney Sanford در حال گوش کردن به آهنگ Happy

عکس سلفی Courtney Sanford در حال گوش کردن به آهنگ Happy

در ۲۶ ایپرل سال ۲۰۱۴ خانم Courtney Sanford در حال رانندگی به سمت شمال کلیفرنیا بود و داشت با آهنگ Happy از Pharrell Williams واسه خودش حال می کرد و برا ی به اشتراک گذاشتن حسش خواست یه عکس سلفی از خودش بگیره که متاسفانه حواسش پرت شد و با یه کامیون تصادف شدید کرد که منجر به مرگ شد . البته این اولین بار نیست که آهنگ Happy قربانی گرفته 😀
۴- عکس سلفی Jadiel پیش از تصادف با موتور
عکس سلفی Jadiel پیش از تصادف با موتور

عکس سلفی Jadiel پیش از تصادف با موتور

Jadiel موزیسین مشهور اهل پورتو ریکو . Jadiel در ماه می سال ۲۰۱۴ در نیویورک این عکس سلفی رو چند دقیقه پیش از مرگش گرفته و در instagram منتشر کرده که متاسفانه بعدش با موتور سیکلتش تصادف شدیدی کرد و از دنیا رفت .
۵- عکس سلفی Gary Slok با مادرش پیش از سقوط هواپیما
عکس سلفی Gary Slok با مادرش پیش از سقوط هواپیما

عکس سلفی Gary Slok با مادرش پیش از سقوط هواپیما

Gary Slok و مادرش در پرواز MH17 هواپیمایی مالزی از آمستردام بودن و چند دقیقه پیش از تیک آف هواپیما این عکس سلفی رو از خودشون گرفتن . متاسفانه این هواپیما در اکراین سقوط کرد و Gary Slok و مادرش هر دو جون شونو از دست دادن .
۶- عکس سلفی Oscar Otero Aguilar پیش از خودکشی غیر عمدی !
عکس سلفی Oscar Otero Aguilar پیش از خودکشی غیر عمدی !

عکس سلفی Oscar Otero Aguilar پیش از خودکشی غیر عمدی !

Oscar Otero Aguilar جوان ۲۱ ساله مکزیکی در جولای سال ۲۰۱۴ می خواست یه عکس سلفی با تفنگ بگیره بذاره تو صفحه فیس بوکش . اما متاسفانه کاملا تصادفی به سر خودش شلیک میکنه و بی خود و بی جهت جونشو از دست میده !
۷- عکس سلفی Karen Hernández پیش از غرق شدن
عکس سلفی Karen Hernández پیش از غرق شدن

عکس سلفی Karen Hernández پیش از غرق شدن

Karen Hernández دختر ۱۳ ساله مکزیکی کنار رودخونه El Tunal واقع در Durango مکزیک می خواست یه عکس سلفی بگیره که متاسفانه بعدش میوفته تو رودخونه و غرق میشه . آتش نشانا در جولای جسد این دختر رو پیدا می کنن .
۸- عکس سلفی Collete Moreno پیش از تصادف رانندگی
عکس سلفی Collette پیش از تصادف رانندگی

عکس سلفی Collette پیش از تصادف رانندگی

Collette Moreno و Ashley Theobald وقتی داشتن میرفتن به جشن فارغ التحصیلی این عکس سلفی رو از خودشون گرفتن که متاسفانه چند لحظه بعد تصادف شدیدی میکنن و Collette جونشو از دست میده .

زندگی خیلی کوتاهه و واقعا معلوم نیست که ما کی و در کجا و به چه بهونه ای ممکنه بمیریم ! اگرچه اینجوری که علم داره پیش میره اصلا بعید نیست که تا چند سال آینده دانشمندان بتونن مرگ انسان رو متوقف کنن یا اینکه تا چندین سال عقب بندازن اما به هر حال تا اون موقع بهتره یکم احتیاط کنید . 😀

برچسب ها سلفی , عکس سلفی , مونوپاد ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 5,325
  • بازدید کلی : 25,512